♔قلـــــمرو والیبـــال♔

♔قلـــــمرو والیبـــال♔

سایت دوستداران والیبال
♔قلـــــمرو والیبـــال♔

♔قلـــــمرو والیبـــال♔

سایت دوستداران والیبال

ایران 3_1 لهستان

تیم ملی والیبال ایران در ششمین روز رقابت های انتخابی المپیک به مصاف لهستان رفت و با کسب پنجمین پیروزی خود در این رقابت ها صعودش را به المپیک 2016 قطعی کرد.

تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت 11 و 10 دقیقه صبح امروز( شنبه) به مصاف لهستان رفت. این مسابقه در ششمین روز رقابت های انتخابی المپیک ریو 2016 برگزار می شد. پیش از این لهستان با کسب پنج پیروزی متوالی صعودش را به المپیک قطعی کرده بود و ایران نیز تنها با یک شکست برابر فرانسه و چهار پیروزی امید زیادی برای راهیابی به المپیک داشت با این حال شاگردان لوزانو مصمم بودند تا یک برد دیگر برابر لهستان یا ونزوئلا کسب کنند تا صعودشان به ریو قطعی شود.

حدود 50 نفر از ایرانیان مقیم توکیو برای تماشای این مسابقه به سالن متروپولیتن رفته بودند. همچنین نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و مناف هاشمی معاون مالی وزارت ورزش در کنار محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون این دیدار را از نزدیک تماشا می کردند.

لهستان در آغاز این دیدار از ترکیب بازیکنانی چون رافال بوشک، فابیان درژیزگا، پیوتر نواکوفسکی، متئوش بینیک، داوید کونارسکی، آرتور شالپو، پیوتر گاتسک بهره می برد.

تیم ملی والیبال کشورمان نیز با لباس سورمه ای و ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، مهدی مرندی، میلاد عبادی پور و شهرام محمودی کار را آغاز کرد.

ست نخست: 25 – 20 به سود ایران، ست دوم: 25 – 18 به سود ایران، ست سوم: 25 -20 به سود لهستان، ست چهارم: 34- 32 به سود ایران

در این دیدار شهرام محمودی با 24 امتیاز در کسب پوئن بیشترین سهم را داشت. او با 20 اسپک، 2 دفاع و 2 سرویس موفق شد این تعداد امتیاز را کسب کند. میلاد عبادی پور، محمد موسوی و عادل غلامی با 12، 11 و 10 امتیاز دیگر بازیکنان امتیاز آور ایران بودند.

.

سرمربی تیم ‌ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از بازی با لهستان و قطعی شدن صعود ایران به المپیک، گفت: احساس فوق‌العاده‌ای دارم و بسیار خوشحال هستم. این یک اتفاق ویژه‌ بود، چرا که این برای نخستین بار در تاریخ والیبال ایران رخ داده است. مردم ایران مدت‌های طولانی منتظر بودند تا شانس حضور در المپیک را به دست بیاورند.

PolandTeamtimeout

سرمربی تیم والیبال لهستان پس از شکست از کشورمان گفت: به تیم ایران برای کسب سهمیه المپیک تبریک می گویم.

JAAY7758

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از کسب سهمیه المپیک گفت: این نخستین بار است که والیبال ایران به المپیک می رود و ما تاریخ ساز شدیم.

سعید معروف پس از کسب سهمیه المپیک گفت: حالا زمان خوشحالی ماست. این نخستین بار در تاریخ ایران بود که به المپیک می رفتیم. خیلی خوشحالم که به این موفقیت رسیدیم. ما چهار سال قبل به خاطر یک ست کمتر از استرالیا سهمیه نگرفتیم و این موضوع در خاطره ما بود. برای بسیاری از بازیکنان فعلی تیم ملی این آخرین شانس برای حضور در المپیک بود. ما تاریخ ساز شدیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: در ست دوم و سوم توپ گردش زیادی داشت و می‌توانست نتیجه متفاوتی نیز در این دیدار رقم بخورد.

JAAY8823

شهرام محمودی:امیدوارم مردم، این هدیه کوچک را از ما بپذیرند.

شهرام محمودی پس از کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: رفتیم دیگر، کار تمام شد و به ریو رسیدیم. اول به همه بازیکنان تبریک می گویم. این دو ماه گذشته فشار روانی خیلی زیادی روی تیم بود و این کار را برای ما سخت کرده بود. این بازیکنان نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند. خدارا شکر به قول خود عمل کردیم. همه بازیکنان غیرت کردند تا کار بزرگی انجام شود.

JAAY8061

موسوی:خوشحالم که به دقیقه آخر نکشید، 52 سال بود که المپیک برای ما رویا شده بود و باید این موفقیت را به همه و به طور ویژه مادرم تبریک بگویم.

فرهاد ظریف پس از صعود والیبال ایران به المپیک اظهار داشت: همانطور که قبلاً قول داده بودیم، المپیکی می‌شویم این امر محقق شد. بالاخره مرد است و حرفش و حالا هم که ما المپیکی شدیم. معتقدم مردم ما خیلی بیشتر از این حرف‌ها لیاقت دارند و حالا باید یک تحفه کوچک و هدیه از طرف بازیکنان تیم ملی والیبال قبول کنند.

JAAY8791

قائمی:این برد را به همه مردم ایران و بویژه مردم ترکمن صحرا تقدیم می کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد قائمی پس از کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: به ریو سلام کردیم و کاری کردیم که ریو به ما سلام بگوید. خیلی تلاش کردیم، واقعا خوب بازی کردیم. امروز یکی از بهترین روزهای زندگی ام است. خداراشکر.

JAAY7932

غلامی:بعد از نتایج سال قبل خیلی ها احساس ناامیدی می کردند اما خداراشکر با قدرت برگشتیم و بعد از 52 سال این موفقیت را کسب کردیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سیما چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 22:34 http://dokhtaraseman00.blogfa.com

وبت عالیه با تبادل موافقم بثب ثبتت میکنم

ممنونم
ثبتتون کردم....

ati دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 13:00

شیره ایران شیره سیدتبریک به همه

منم به شما تبریک میگم
مرسی که سر زدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.