♔قلـــــمرو والیبـــال♔

♔قلـــــمرو والیبـــال♔

سایت دوستداران والیبال
♔قلـــــمرو والیبـــال♔

♔قلـــــمرو والیبـــال♔

سایت دوستداران والیبال

والیبالیستا در فنلاند

سید و سعید و فرهاد



مهتا



عکسی که ونوس از آرمین گذاشته



و تشکر مجتبی از نیلوفر برای لایک پستش




سمیرا



فرهاد و مجتبی




فرهاد و کواچ



ارش عزیز


سیامک و بقیه



فرهاد و سیامک



عادل و مهدی و سعید فرهاد و سیامک




یه عکس قدیمی از هفت سال و نیم پیش از عادل و سمیرا



فاطمه

باخت تیم در نخستین دیدار

تیم ملی والیبال کشورمان درنخستین دیدار دوستانه با فنلاند سه بر صفر مغلوب شد.به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضوری شایسته درلیگ جهانی 2015 آماده می کند، در راستای برنامه آماده سازی، در اولین اردوی تدارکاتی خود طیسه بازی دوستانه به مصاف تیم ملی فنلاند که هم اکنون در رده هفدهم والیبال دنیا قرار دارد و ازهفت بازیکن لژیونر بهره می برد، رفت.در ابتدای مسابقه اسلوبودان کواچ تیم ایران را با ترکیب معروف، ظریف، غفور،قائمی،عبادی پور،موسوی وصنوبری به میدان فرستاد.تیم ملی کشورمان در این دیدار که در مقابل 1500 تماشاگر فنلاندی برگزار شد، سه برصفر با امتیازات25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 21 مغلوب و در پایان با توافق سرمربیان دو تیم، دو ست دیگر بازی کردند.لازم به ذکر است در این مسابقه حدود 50 تماشاگر ایرانی در سالن حضور داشتند و تا آخرین لحظاتتیم ملی کشورمان را تشویق کردند که یکی از آن ها یک پسر جوان مقیم فنلاند بود و در حرکتینمادین صدو پنجاه کیلومتر را با دوچرخه پیموده بود تا برای این دیدار خود را به کورتانه برساند و بازی تیمملی ایران را از نزدیک تماشا کند.همچنین در ابتدای مسابقه امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی کشورمان نیز به نمایندگی از فدراسیونوالیبال ایران هدیه ای به رسم سپاس از میزبانی فنلاندی ها به رئیس فدراسیون این کشور اهدا کرد.تیم ملی کشورمان صبح فردا عازم لپاویرتا می شود و ساعت 18 به وقت محلی و 19:30 به وقت تهراندر دومین دیدار دوستانه خود به مصاف فنلاند می رود.


مریم

عکس جدیییید2

اینم تیم والیبال عزیز در فنلاند

شهرام هم مثل اینکه مصدوم شده

چه عجبی بالاخره یه عکس از امیر دیدیم!!

فرهادم که ارتودنسی کرده به سلامتی!!!!!!!!!!!




سعید و مهدی




میرزا و فرزاد فرزین


برنامه دیدار های دوستانه ایران در فنلاند

برنامه تمرینات و مسابقات ایران در فنلاند


برنامه تمرینات و سه دیدار دوستانه ایران در فنلاند در شهر های کورتانه و لپاویرتا اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی پوشان کشورمان که خود را برای حضور شایسته در رقابت های لیگ جهانی والیبال در سال 1394 آماده می کنند و هم اکنون جهت برگزاری اردوی تدارکاتی و سه دیدار دوستانه در فنلاند به سر می برند، تا روز چهارشنبه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دو نوبت در روز برگزار می کنند و روز پنجشنبه در نخستین دیدار خود به مصاف فنلاند می روند. 
تیم ایران صبح روز جمعه برای برگزاری دو دیدار دوستانه دیگر با فنلاند در روز های جمعه و شنبه صبح راهی شهر لپاویرتا می شود و پس انجام این دو بازی دوستانه روز یکشنبه به هلسینکی می رود و این شهر را به مقصد پراک در جمهوری چک ترک خواهد کرد.

برنامه کامل تمرینات و مسابقات ایران در فنلاند به شرح ذیل است:
دوشنبه صبح تمرین / بدنسازی
دوشنبه عصر تمرین

سه شنبه صبح تمرین 
سه شنبه عصر تمرین

چهارشنبه صبح تمرین / بدنسازی
چهارشنبه عصر تمرین

پنجشنبه اولین مسابقه 
ساعت 16:30 به وقت محلی و 18 به وقت تهران
فنلاند – ایران

جمعه صبح حرکت به سمت شهر لپاویرتا

جمعه عصر دومین مسابقه
فنلاند – ایران
ساعت 18 به وقت محلی و 19:30 به وقت تهران

شنبه صبح تمرین
شنبه عصر سومین مسابقه
ساعت 16:30 به وقت محلی و 18 به وقت تهران
فنلاند – ایران

لازم به ذکر است کاروان والیبال ایران صبح روز یکشنبه از لپاویرتا به سمت فرودگاه هلسینکی حرکت می کنند و ساعت 9:35 به وقت محلی این شهر را به مقصد پراگ محل برگزاری دو دیدار دوستانه با جمهوری چک ترک خواهد کرد.


و عکسای جدید

سید و دوستان در یک شب خوب قبل از رفتن به سفر سخت تیم ملی



و مجتبی و فرهاد 



و شهرام و شب قبل سفر



اینستا سوگند جان و سوگند نامه ایشون!


من سوگند می خورم که همواره تو را در دستیابی به اهداف و آرزوهایت یاری دهم؛ از تو در لحظات سختی و روزهای سخت حمایت کنم و در کنارت، پیروزی ها و موفقیت های تو را با تو جشن بگیریم. هنوز یک روز از رفتنت نگذشته که خیلی دلتنگتم. امیدوارم موفق باشید



سمیرا و عادل




و عکسی که سمیرا از عادل در اینستاگرامش گذاشته



سیامک عزیز و اقای خوشخبر




جانان



مهتا و پوریا



ارش و سیامک افروزی




فرهاد



فاطمه

17نفر مسافر فنلاند!!!!

سرمربی تیم ملی والیبال ۱۷ بازیکن را برای سفر به فنلاند و برگزاری سه دیدار دوستانه در این کشور انتخاب کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال برای برگزاری چند دیدار دوستانه بامداد یکشنبه تهران را به مقصد فنلاند ترک می کند.
اسلوبودان کواچ برای این اردو و سه مسابقه دوستانه با تیم ملی فنلاند ۱۷ بازیکن را انتخاب کرد که اسامی آنان به قرار زیر است:
شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، سامان فائزی، میرسعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مهدوی، آرش کشاورزی، عبدالرضا علیزاده، میکائیل تاجر، رضا عابدینی و محمد حسن صنوبری.
تیم ملی والیبال ایران بعد از کشور فنلاند عازم جمهوری چک می شود تا در مدت حضور در این کشور دو مسابقه تدارکاتی با ملی پوشان والیبال این کشور نیز برگزار کنند. وقتی تیم ملی در پراگ پایتخت جمهوری چک بسر می برد، محمد جواد معنوی نژاد و پوریا فیاضی که تیم ملی زیر ۲۳ سال را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می کنند، از میانمار به این کشور می روند و تعداد بازیکنان تیم ایران به ۱۹ بازیکن در جمهوری چک خواهد رسید.
پس از پایان اردوی جمهوری چک چهار بازیکن به ایران بازخواهند گشت و تیم ملی به همراه ۱۵ بازیکن راهی آمریکا می شود تا در هفته نخست لیگ جهانی والیبال به مصاف قهرمان این رقابت ها بروند.
امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی، چورا، رحمان محمدی راد و گوسا (مربیان)، سیامک افروزی (پزشک)، نوید مشجری (آنالیزور)، کارلو ساتی (مربی بدنساز) وعلیرضا پیشیاره (ماساژور) تیم ملی والیبال را در این سفر همراهی می کنند.


مریم

تولد جانان مبااااااارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!

روز 14 اردیبهشت روز تولد جانان عزیزه!

تولدت مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!

ایشالا صد سال زنده باشه

زیر سایه پدر مادرش



اینم عکسای تولد جانان








و عکسای بقیه والیبالیستا



عکسس که سید از سعید تو اینستاگرامش گذاشته



اینم قهرمانی سعید



اینم گلبو خانوم


والیبالیستها

عادل در حال دفاع از مرز کشور!!!!

 

مهدی و...



فرهاد و برادر خانومش

عکس جدیییید

گلبووو جووون



اینستا سمیرا خانوم



فرهاد و خواهر زادش ارنیکا خانوم


عکسای جدید اینستاگرام والیبالیستا

اینستا شهرام


سعییید




 شهرام و سوگند



سید



ونوس خانوم