♔قلـــــمرو والیبـــال♔

♔قلـــــمرو والیبـــال♔

سایت دوستداران والیبال
♔قلـــــمرو والیبـــال♔

♔قلـــــمرو والیبـــال♔

سایت دوستداران والیبال

آغاز دوباره تمرینات

تمرینات تیم ملی والیبال برای حضور شایسته در جام واگنر و جام جهانی و صعود به المپیک 2015 از دیروز با تمرینات بدنسازی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال از دیروز سه شنبه 30 تیرماه با حضور 13 بازیکن و کلیه کادر فنی این تیم در باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا آغاز شد.
ملی پوشان کشورمان تمرینات خود را برای حضور شایسته در جام واگنر لهستان و جام جهانی ژاپن و کسب تنها آروزی محقق نشده والیبال ایران یعنی صعود به بازیهای المپیک با تمرینات بدنسازی و کار وزنه در باشگاه سایپا آغاز کردند.
این نوبت تمرینی از ساعت 11 و 30 دقیقه آغاز و تا 13 و 30 دقیقه ادامه داشت و سپس بازیکنان برای استراحت به محل اقامت خود بازگشتند تا تمرین عصر خود را نیز در زیر نظر کادر فنی برگزار کنند.

اینم عکساش:

آغازی برای تحقق یک آرزو  عکس 1 18


آغازی برای تحقق یک آرزو  عکس 1 24


آغازی برای تحقق یک آرزو  عکس 1 16


آغازی برای تحقق یک آرزو  عکس 1 14


آغازی برای تحقق یک آرزو  عکس 1 19


آغازی برای تحقق یک آرزو  عکس 1 23


آغازی برای تحقق یک آرزو  عکس 2 4


آغازی برای تحقق یک آرزو  عکس 2 16


آغازی برای تحقق یک آرزو  عکس 2 20


آغازی برای تحقق یک آرزو  عکس 3 16


مریم

دوباره عکس

سعید معروف

Tamrina shoro shodo ma ham darim mirim beterekoonim

عادل غلامی

باز باران. بی بهانه با ترنم زیبای کودکانه می رود زین سو به ان سو می خورد بر تار گیسو بس گوارا بود باران وه چه زیبا بود باران درد دلم یادش کنم یاد خاطراتی که به من داد باز باران روی بامم خیس شد خاطره هایم یاد ان دوران شیرین دلم از خاطره هایش گشده افسرده و غمگین یاد ان روزهای زیبا پیش چشم همه ما یاد ان الا دولکها یاد ان دوز کلکها یاد بالا بلندی یاد ان سرسره بازی زیر باران رفتن و شاد حس خوبی که به من داد یاد ان خاطره هامان باز باران باز باران

 سید محمد موسوی

این دختره که کنار سیده کیه؟؟؟؟؟

 سید محمد موسوی

تیم منتخب لیگ جهانی

لیگ جهانی والیبال در سال ۲۰۱۵ با قهرمانی شگفت آور تیم ملی فرانسه خاتمه یافت. در پایان این مسابقات فدراسیون جهانی والیبال بر اساس آمارهای شخصی بازیکنان بهترین‌های هر پست را اعلام کرد که با توجه به عدم راه‌یابی تیم ملی ایران به مرحله نهایی، بازیکنی از تیم کشورمان در جمع برترین‌ها قرار نگرفت.

اما در یک نظرسنجی دیگر که در سایت والیبال جهان انجام گرفت هواداران ایرانی با هجوم خود توانستند زمینه‌های حضور سعید معروف، محمد موسوی و مجتبی میرزاجانپور را در تیم منتخب لیگ جهانی ۲۰۱۵ فراهم کردند.

در گزارش این سایت آمده است که هواداران ایرانی و لهستانی در یک هفته گذشته با آرای فراوان خود کمک کردند تا بازیکنان این کشورها در تیم منتخب قرار گیرند. همچنین فرانسوی‌ها با حمایت مردم این کشور در تیم منتخب نماینده دارند.

تیم منتخب لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ از نگاه هواداران به شرح زیر است:

* پاسور: سعید معروف - ایران (2693 رای)
پشت خط زن: بارتوژ کورک - لهستان (2132 رای)
دریافت کننده قدرتی: مجتبی میرزاجانپور - ایران (2094 رای)
دریافت کننده قدرتی: اروینیا - فرانسه (1060 رای)
سرعتی زن: سیدمحمد موسوی - ایران (2094 رای)
سرعتی زن: لروکس - فرانسه (1239 رای)
* لیبرو: پاول زاتورسکی - لهستان (2414 رای)


مریم

جام واگنر

سرمربی تیم ملی والیبال 14 بازیکن را برای آغاز اردوی آمادگی جام واگنر دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال جام واگنر هر ساله با حضور سه قدرت برتر والیبال جهان و به میزبانی لهستان برگزار می شود.
تیم ملی والیبال ایران در سال 2011 نیز با هدایت خولیو ولاسکو در این رقابت ها شرکت کرد که با تیم های لهستان، روسیه و آرژانتین مسابقه داد.
جام واگنر در سال 2015 در روزهای 22 تا 24 آگوست (31 مرداد تا دوم شهریورماه 94) پیگیری خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران در این تورنمنت به مصاف تیم های فرانسه (قهرمان لیگ جهانی 2015) ، ژاپن و لهستان (قهرمان جهان 2014) می رود.
14 بازیکن برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام واگنر دعوت شدند که اسامی آنان به قرار زیر است:
میرسعید معروف، سید محمد موسوی، مهدی مهدوی، عادل غلامی، سامان فائزی، محمد حسن صنوبر، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، امیرغفور، عبدالرضا علیزاده، مهدی مرندی و محمد جواد معنوی نژاد.
اردوی تیم ملی والیبال از فردا سه شنبه آغاز می شود و بازیکنان روز پنج شنبه 29 مردادماه راهی لهستان خواهند شد.


مریم

تولد شهرام مبارک!!

امروز 29 تیر تولد شهرامه!

تولد شهرام مبااااارک باشه.

تولد شهرام




و حالا چند تا عکس بامزه...












فاطمه:)

قهرمانی فرانسه!

تیم ملی والیبال فرانسه با پبروزی مقابل صربستان به مدال طلای لیگ جهانی 2015 رسید.



تیم ملی والیبال فرانسه با پبروزی 3 بر صفر مقابل صربستان به مدال طلای لیگ جهانی 2015 رسید. این در حالی است که فرانسوی‌ها مدتی قبل با قهرمانی در مسابقات سطح 2 به جمع 6 تیم برتر راه یافته بود.

تیم ملی فرانسه که در لیگ جهانی تنها یک باخت مقابل آمریکا داشت در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 23 بر تیم ملی صربستان غلبه کرد و برای نخستین بار به مدال طلا و جایزه یک میلیون دلاری رسید. جایزه 500 هزار دلاری تیم دوم نیز به شاگردان نیکولا گربیچ تعلق گرفت.

در این بازی، الکساندر آتاناسیویچ 10 امتیاز برای صربستان و آنتونین روزیه 17 امتیاز صربستان کسب کردند.



فاطمه:)

آمریکا سوم شد!

در دیدار رده بندی مرحله نهایی لیگ جهانی که به میزبانی برزیل در شهر ریودوژانیرو برگزار شد، دو تیم لهستان و آمریکا تیم های صعودکننده از گروه B دور مقدماتی سطح یک به مصاف یکدیگر رفتند که آمریکا مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته این رقابت ها موفق به شکست سه بر صفر لهستان شد.


شاگردان آنتیگا سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 23 مغلوب

آمریکا شدند و به جایگاه چهارم این رقابت ها اکتفا کردند.


تیم ملی والیبال آمریکا که تا کنون دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز در 25 دوره گذشته این رقابت ها کسب کرده بود، با این پیروزی مدال برنز

جام بیست و ششم را نیز به کارنامه خود در لیگ جهانی افزود و شش مداله شد.



فاطمه:)


عید سعید فطر مبارک.

عید فطر، پایانی بر رمضان نیست. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است، چونان ققنوس که ازخاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نو ؛با جانی تازه از آن سر بر می آورد. عیدفطر؛ شادی برای رفتن رمضان نیست بلکه برای آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرها و افطارهایش، با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر در نیابیم که از نو متولد شده ایم، اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم، عید فطر ؛ عید ما نیست.

 

حلول ماه شوال و فررارسیدن عید سعید فطر بر همگی مسلمانان جهان و خصوصا خانواده بزرگ والیبال ایران تبریک و تهنیت باد.


مریم

عید فطر مبارکباد

عکسای والیبالیستا

شهرام و سوگند


آرمین




امیر و فرهاد و سیامک



سمیرا و عادل



مهتا



آرش



فاطمه:)

چندتا عکس!!

سعید معروف
 Namaz roozehatoon ghabool.eltemase doa
 سید محمد موسوی
Mano barobax

عادل غلامی

pisha pish eyd saeed fetr bar shoma azizan mobarak az taraf khodam siamak va reza tondravan morabi team meli
مریم