♔قلـــــمرو والیبـــال♔

♔قلـــــمرو والیبـــال♔

سایت دوستداران والیبال
♔قلـــــمرو والیبـــال♔

♔قلـــــمرو والیبـــال♔

سایت دوستداران والیبال

نتایج هفته اول لیگ برتر

سلام دوستان والیبالی...

این ایام رو به همه مخصوصا والیبالیا تسلیت میگم.

نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
پیکان تهران 3– آلومینیوم المهدی هرمزگان 0
شهرداری ارومیه 3 – بانک سرمایه1
آرمان اردکان 3 – متین صالحین ورامین 2
جواهری گنبد 3 – ثامن الحجج خراسان 1
کاله مازندران 3– گوهر کویر زاهدان 0
شهرداری تبریز 2 – سایپا تهران 3
جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته نخست به قرار زیر است:
1- کاله مازندران 3 امتیاز
2- پیکان تهران 3 امتیاز
3- جواهری بازرگانی 3 امتیاز
4- شهرداری ارومیه 3 امتیاز
5- سایپا 2 امتیاز
6- آرمان ورزشی اردکان 2 امتیاز
7- متین صالحین ورامین یک امتیاز
8- شهرداری تبریز یک امتیاز
9- بانک سرمایه بدون امتیاز
10- ثامن الحجج خراسان بدون امتیاز
11- آلومینیوم المهدی هرمزگان بدون امتیاز
12- گوهر کویر زاهدان بدون امتیاز
_____________________________________________
اینم عکسای بازی شهرداری ارومیه و بانک سرمایه

















و عکسای بازی پیکان و آلومینیوم المهدی هرمزگان











اینم عکس اینستای سید


Khoshhalam ke emsal kenare bahtarinaye volleyballe iran va hatta donya baZi mikonam omidvaram

ke sale khubi bashe to,am ba ghahremani . Let's go sarmaye. Teame khub sarmaye ast


(:فاطمه

ستاره های تیم ملی در کدام تیم ها....

رقابت والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران در حالی از روز 29 مهرماه جاری با شرکت 12 تیم آغاز بکار می کند که امسال چند تیم در قواره های مدعی جام این دوره ظاهر شده و با جذب ستاره های جدید و قدیم تیم ملی از حالا به سکوی لیگ بیست و نهم می اندیشند.

حال هر تیم کدام یک از ملی پوشان را در اختیار دارد؟

پیکان:

همانند سال قبل فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و سامان فائزی 3 ستاره تیم ملی را در اختیار خواهند داشت همچنین جای خالی رضا قرا، پشت خط زن جوان فصل قبل خود را با امیر غفور ملی پوش شایسته تیم ملی  پر کرده است آنها والریو ورمیلیو پاسور ایتالیایی فصل گذشته شهرداری ارومیه و مهدی مرندی پدیده نه چندان جوان تیم ملی  را نیز در اختیار دارند.

شهرداری ارومیه:

آرمین تشکری سرعتی زن قهار و جامانده تیم ملی را به همراه میلاد عبادی پور، عبدالرضا علیزاده ،پوریا فیاضی  و سعید معروف در اختیار دارند.

شهرداری تبریز:

میکائیل تاجر ، حسن صنوبر ،آرش کشاورزی، و محمد طاهر وادی را در اختیار دارد.

بانک سرمایه:

 سید محمد موسوی، شهرام محمودی، عادل غلامی، فرهاد ظریف ،مهدی مهدوی، قاسم کارخانه ،علیرضا مباشری و برادر کوچک فرهاد ظریف هم در اختیار بانک سرمایه هستند.

راستی بازی های چهارشنبه ،ساعت 17 هستند.

مریم

عکس

سلام...

امروز با عکس های جدید والیبالیستا اومدم:

سعید معروف

فرهاد قائمی

نوروزآباد

فرهاد قائمی

مریم

کواچ

این روزها صحبت از رفتن کواچ قوت بسیاری گرفته است، به طوری که مدیر تیم‌های ملی به صراحت این موضوع را اعلام کرده اما هنوز رئیس و دبیرفدراسیون این موضوع را عنوان نکرده‌اند و سرپرست تیم‌ملی هم که نظر مستقیمی بر این مساله دارد، هنوز هم رفتن کواچ را به طور قطع اعلام نکرده است. اما همگی می‌گویند احتمال رفتن او از ماندنش بیشتر است. 


محمود افشار دوست درمورد جمع‌بندی جلسات کارگروه بررسی عملکرد تیم ملی والیبال در جام جهانی 2015 اظهار داشت: جلسات بسیار خوبی برگزار شد و صحبت‌های مدعوین را شنیدیم و قطعاً تصمیم خوبی خواهیم گرفت. باید تصمیم حساسی بگیریم، چراکه در شرایط دشواری قرار داریم.

وی ادامه داد: ماندن یا رفتن کواچ هنوز قطعی نشده است و برای تصمیم‌گیری باید تمام جوانب را در نظر گرفت. اگر کواچ برود چه کسی می‌خواهد جایگزین وی شود؟ اگر بماند هم چگونه باید کادر فنی‌اش را تقویت کنیم.

افشاردوست خاطرنشان کرد: قطعاً تا هفته آینده درمورد ماندن یا رفتن سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری خواهیم کرد. نمی‌دانم خبر‌هایی که درمورد ماندن یا رفتن کواچ مطرح می‌شود از کجا می‌آید، چراکه من به عنوان دبیر فدراسیون اعلام می‌کنم که هنوز برای رفتن یا ماندن وی تصمیم‌گیری نشده است.




اینم عکسای جدید والیبالیستا



کارن کوچولووووو


درگذشت علی ستوده رو تسلیت میگیم اینم عکسی که سید گذاشته


فاطمه:)

خبر های جدید

سلام دوستان والیبالی....

همون طور که میدونید مدرسه ها شروع شدن و ما هم میریم مدرسه و واقعا هر روز کلی کار داریم و نمی تونیم به وبلاگ سر بزنیم ولی من سعی خودم رو می کنم که هفته ای یک بار بیام و مطلب بذارم.

به هر حال از این بابت معذرت می خوام.

حالا خبرای جدید:

برنامه لیگ برتر:

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در سال 1394 با نام یادواره 200 شهید والیبال در یک گروه مقدماتی و با حضور 12 تیم برگزار می شود.

قرعه کشی این رقابت ها ساعت 13 سه شنبه در فدراسیون والیبال برگزار شد و نمایندگان 12 تیم سایپا، بانک سرمایه، پیکان، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، ثامن الحجج خراسان، آلومینیوم بندرعباس، متین ورامین، کاله مازندران، پارس مهر فارس، نماینده زاهدان و آرمان اردکان در آن حضور داشتند.


در این دوره از مسابقات تیم ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.


هفته نخست لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 29 مهرماه در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، شیراز، آمل و تبریز برگزار خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است: (اسم تیم میزبان نخست آمده است)
پیکان تهران - آلومینیوم بندرعباس
شهرداری ارومیه - بانک سرمایه
آرمان اردکان - متین صالحین ورامین
پارس مهر فارس - ثامن الحجج خراسان
کاله مازندران - زاهدان
شهرداری تبریز - سایپا

برکناری امیر خوش خبر:

امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگویی راجع به حکم برکناری اش از این سمت اظهار داشت: حکم سرپرستی تیم‌های ملی والیبال معمولاً سالانه است اما در عمل وقتی مسابقات تیم ملی تمام می‌شود، وظایف و مسئولیت‌های سرپرست هم به پایان می‌رسد.

 

وی ادامه داد: اگر مبنای کار را نامه‌های اداری، رسمی و قانونی حساب کنیم من دیگر سرپرست تیم ملی نیستم اما از نظر فدراسیون والیبال تا زمانی که جانشینی برای من انتخاب نشده، همچنان سرپرست هستم.

 

سرپرست تیم ملی والیبال تصریح کرد: کار کردن در تیم ملی برای من افتخار است و منت حضور در تیم را هم می‌کشم جدایی‌ام از تیم ملی قطعاً در نهایت ناراحتی خواهد بود و این شعار نیست. فدراسیون اعلام کرده که دوست دارد همچنان با من کار کند اما بهتر است در این خصوص با وزارت ورزش هم صحبت کنید!

 

وی افزود: وزیر یک جلسه کلی برای کادر تیم ملی گذاشت. بیشتر بحث فنی با کمک مربی تیم، پزشک و آنالیزور تیم مطرح بود. سوالاتی مطرح شد والبته من صحبتی نکردم. قرار شد جلسه دیگری برگزار شود که اگر وزیر صلاح بداند من صحبت کنم و اگر سوالی داشته باشد جواب بدهم اما به هر حال نامه بازگشتم به وزارت ورزش، نامه‌ای اداری است و من هم کاملا اداری هستم، آن را می‌پذیرم و به وزارت ورزش برمی‌گردم.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شد او «پدر خوانده» تیم ملی است، توضیح داد: این حرف‌ها هم مثل سایر شایعاتی است که در حوزه کاری من وجود دارد. این شایعات کاملا پوچ و بی‌اساس است. من خیلی راحت و با وجدان راحت در این باره صحبت و برخورد می‌کنم. هیچ ابایی هم ندارم. کارنامه من مشخص است. اگر کسی که با این روش بخواهد کار کند و دنبال درصد گرفتن باشد، بالاخره دستش رو می‌شود و ماه پشت ابر نمی‌ماند.

 

سرپرست تیم ملی والیبال ادامه داد: در این بین بالاخره یک نفر رنجیده خاطر می‌شود و آن شخص هم واقعیات را رو می‌کند. من همیشه رو راست کار کردم و هیچ وقت دنبال درصد گیری نبودم. اصلاً در والیبال فعلی ما چنین چیزی وجود ندارد و همه چیز شفاف و قراردادها کاملاً مشخص است. پول‌ها و رسیدها مشخص است. اصلاً این مسائل قابل مطرح کردن هم نیستند. نمی‌دانم چطور بعضی‌ها به این نتیجه می‌رسند و این قدر راحت آن را مطرح می‌کنند. هرکسی مدعی است، سند رو کند و اگر سندشان واقعی باشد من مقابل همه رسانه‌ها اعتراف می‌کنم و می‌گویم خداحافظ. اگر هم جایی باید پاسخگو باشم قطعاً جواب می‌دهم. این حرف‌ها کاملاً پوچ و بی اساس است و هیچ منشایی جز تخریب و وارد شدن به حوزه فردی و شخصی و تخریب شخصیت ندارد.

 

خوش‌خبر در خصوص اعتراض اعضای کار گروه بررسی عملکرد تیم‌های ملی به سرپرستی تیم اظهار داشت: اعتراضات قابل قبول است. یک سری روشنگری‌ها از سوی ما باید انجام می‌شد و به وضوح گفته شد. مواردی را قبول کردند و در موارد دیگر، بحث داشتند. من فکر می‌کنم در نهایت همه چیز به نفع تیم ملی می‌شود و مشکلات راه صعود به المپیک را راحت‌تر خواهد کرد.  من نمی‌گویم من همه کاره تیم هستم و همه چیز را بلدم. من هم در کارم ضعف دارم. قطعا باید کسی هم به من کمک کند و نقاط ضعف مرا پوشش دهد.

 

خوش‌خبر در پایان تصریح کرد: من کارمند رسمی  وزارت ورزش هستم. وزارتخانه نامه‌ای رسمی و اداری به فدراسیون داده و نسبت به حضور من در وزارت ورزش اعلام نیاز کرده است. من کارمند وزارت ورزش هستم و هر کجا بگویند کار می‌کنم.

راستی در آخر تولد مجتبی میرزاجانپور رو هم تبریک میگم انشاالله برای تیم ملیمون افتخار آفرین باشن.

مریم

تولد کاپی

سلاااااام

تولد تولد تولدت مبارک

کاپییییی جون تولدت مبارک

ایشالا 400سال زنده باشی


اینم کادوها



حالا طرفدارای کاپی بیان وسط



اینم کیک

کاپی بیا شمع هارو فوت کن تا چهارصد  سال زنده باشی


اینم عکس کاپی و تولدش تو هواپیما

Tavallodam ru hava.mersi az hameye azizani ke be yadam boodid.doosetoon daram










فاطمه:)